اسپرسوساز ام آر اس (M.R.S)

معرفی اسپرسوسازهای ام آر اس

اگر از جمله افرادی هستین که نوشیدن قهوه را به چای ترجیح می دهید، این مقاله می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای شما همراهان عزیز در حین خرید قهوه و اسپرسوساز باشد.

معرفی برند M.R.S

برند M.R.S در خرداد ماه سال 1378 در زمینه‌ی طراحی و‌ تولید لوازم خانگی برقی فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی است.  هدف اصلی شرکت تولید محصول مطابق با بالاترین استاندارهای کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان بعد از استفاده از محصول است. ام آر اس هم‌چنان یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است.

این برند در ایران با نام گروه ام آر اس شناخته می‌شود که با تکیه بر دانش فنی و تیم تخصصی تعمیر و نگهداری ایرانی نسبت به ارایه خدمات پس از فروش در سراسر ایران در قالب کارت گارانتی ۱۸ ماهه‌ اقدام نموده است.

این شرکت موفق علاوه بر توجه به کیفیت بالا، کالاهایی را تولید کرد که خدمات بیشتری را در اختیار مشتری قرار می داد. همچنین از نظر ظاهر، جذابیت بیشتری برای مشتری داشت. استفاده از این دستگاه برای طراحی داخلی آشپزخانه توصیه می شود.

انواع اسپرسوساز های ام آر اس

از جمله تولیدات این برند:

  • اسپرسو ساز نیمه صنعتی (خانگی)

برای مصارف خانگی، کافی شاپ های کوچک، فروشگاه ها، … مناسب هستند.

  • اسپرسو ساز صنعتی

برای هتل ها، کافی شاپ های بزرگ، باشگاه های ورزشی، … کاربرد داردند.

موارد مورد استفاده

مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت‌ها ، کافی شاپ‌های کوچک و مکان های مشابه است.
اسپرسو ساز و کاپوچینو سازهای ام آر اس  یک دستگاه نیمه صنعتی و همراه با تکنولوژی روز ژاپن است که بدنه استیل دارد و جلوه خاصی به آشپزخانه و کافه شما می‌بخشد.

مدل های موجود در فروشگاه اینترنتی اسپادان کالا

دستگاه اسپرسوساز مدل M.R.S 6821

قهوه ساز ام آر اس مدل 6626

اسپرسوساز ام آر اس مدل 6811

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.